and i told her that in my heart is where she'll always be

Homecoming - Kanye West
And you say chi city, chi city, chi city

Sälen var bara så jävla kalle och allt blev för lite externt.
Skidor är något av det bäst jag vet, helt enkelt.
Och SpTur1 är långt ifrån hasse iallafall.

Nu lider jag dock av en förjävla förkylning, som tar livet av mig lite då och då.

Jag har precis ätit någon kyckling som smakade saffran,
det var dock konstigt för det var ingen saffran när den och
ingen annan kunde känna denna lussebullesmak.
Lite wierd.

Ikväll blir det chill hos linnea med kreta-crewet. HAHA
nej, men jag beger mig väl snart till hannis och därifrån
med henne och jiss till linnea där även karin kommer
befinna sig. undra vilken film som kommer visas?
Får väl ta med mig lite back-up så det inte blir någon
helt galen..

NU ska jag göra vid mig.

peace out
emelie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0