Be whoever you want to be, I wont judge you.

The Kooks
Still I need your sway
Ren kärlek, ren lycka, bäst musik.

En helg har farit iväg.
Vad har jag då ägnat den åt?
Fredag: hemmakväll.
Lördag: knutstorp & hemmakväll.
Söndag: match & hemmakväll..
?

Jahapp, jag är mobbad.
Svaret på frågan.

Nej.
Men i fredags hade jag väl egentligen inget planerat.
I lördags däremot, var det först bestämt att jag skulle med Emily till hennes hörby-kompisar.
Men nej, så blev det heller inte. Av två anledningar som både skulle inträffat tidigt dagen efter;
jag skulle först jobbat på knutstorp, och om inte det, så skulle jag spela match. Jag spelade match, som gick rätt dåligt för min del.. Ikväll var det planerat att vi skulle fira fia som fyller 18, men ändrade planer där också, vilket har gjort denna helgen till rätt... överskattad? Eller ja, något sånt.

Sen vill jag tillägga att jag ser världen i fotografi, och att jag behöver den systemkamera nu..

Jag känner mig vit som en isbjörn.
Idag sken solen, det var hyffsat varmt.
Jag vill ha mer sommar.

Peace out
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0