black holes and revelations

MUSE

idag vaknade jag.
sen väntade jag...
och sen väntar jag mer...
och SEN kom matilda.

vi bakade kladde :* fast den blev dålig.
sen gick vi ut i storstaden och käkade pirre
efter det kom vi båda med idén att vi skulle gå till stenbrottet,
så det gjorde vi. och där var mysigt. jag älskar vår.
sen gick vi till kjollen och jag åt den första mjukglassen för i år :*
nu sitter vi vid vars en data (jag vet, nördar!)
snart ska jag visa matilda hur bra gossip girl är.

åh muse muse muse

hoppas vädret i lund imorgon är fullt av sunshine så jag kan ha brills på mig.
känner mig så tuff då och sen vill jag helst dränka mig i min musik.
jag älskar älskar älskar.

jahapp.
jag måste skriva min analys också.
borde ta tag i det inom kort. nu kanske?
nej, inte nu.. men snart

mer muse

peace out
emelie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0