Det var år sen vi var små

Jag är dessvärre sjuk.
En megaförkylning har intagit min kropp och ibland känns det som mina ben viker sig och att jag ska ramla och inte orka resa mig igen. Plus att jag den senaste veckan från och till har mått illa.
Under dessa omständigheter tvingar jag mig själv ändå att gå till skolan imorgon, eftersom vi har nationella i engelska.. Varför just nu, undrar jag? Äh, får väl göra nationella och sen åka hem, eller nåt.


Åh, jag har ändå kollat förundransvärt mycket på TV på sista tiden..
Och just nu finns det två reklamer som bara träffar mig rakt i hjärtat.
Ni vet den, där en kille håller på ett lag, och laget förlorar hela tiden,
det tappar en massa supportrar. När den här mannen sen är äldre 
sitter han där helt själv på puben och hejar på dom.. SÅ VINNER DOM!
Snacka om lycka och fy vilken lycka jag känner inom mig när jag ser detta,
kunde ju nästan fälla en tår? Åh, kärleksreklam <3

Hm... jag kommer inte ihåg den andra?
lite närminnesförlust här..
be right back med det.

Mitt rum är återigen stökigt och jag känner att jag verkligen orkar städa.

Jag vill skänka en liten hälsning till vårt älskade skånetrafiken.
JAG HATAR ER.

Kommentarer
Postat av: sanna,

JAG HATAR BUSS-JENNY:@@@@

2008-11-30 @ 19:58:00
URL: http://s910618.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0