Fotboll, nationellt prov och sömnbehov.

HEJ.
Idag hade vi nationellt prov i engelska, den skriftliga delen, precis som alla andra som just nu läser Engelsa A.
Gick väl helt okej, men för att inte utråka er helt, så att ni slutar läsa här ska jag nu komma in på något roliagre.

Har ni hört att nu måste man skiva ut århundradet i sina personnummer.
Jag är ju född 1991, så jag kan inte bara skriva 91 längre.
Pappa berättade för mig att en tant, född 08, fick hem brev från dagis..
Saken var ju den att hon var ju inte född 2008, utan 1908?!
Det är lite sjukt..

Och sen måste jag bara tillägga att jag älskar fotboll.
Jag må inte vara världens bästa, men är det inte världens bästa sport så säg?

Jag är astrött, har feta sömnbehov och ska sova nu.

Peace out
Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0