jag vill inte ha något att leva med, jag vill ha något man inte kan leva utan

först och främst en stor kram vardera till catrine och emily som gjorde min fredag mys :*
vi var hos catrine, men först var jag och emily på nova, och jag blir helt galen eftersom jag alltid hittar allt jag vill ha när jag inte har pengar, sen när jag har pengar och ska köpa detta har det tagit slut.. men jag köpte åtminstone en bikini. ljusblå- och vitrandig som verkligen gör så att vilken jävel som helst ser brun ut. alldeles perfekt!
efter det stack vi till catrine, där det smakade gott med marängsviss, godis och popcorn.

idag har jag spelat match, seriepremiär dessutom. gjorde väl en del tabbar, men det är ju som alltid kul med fotboll. och någon sa att detta troligtvis var den bästa matchen jag har gjort?! (nog för att jag spelade i max 25 minuter för att mitt knä inte vill som jag vill.. ibland har man inte lust att leva längre, helt allvarligt - yo execution.se)

på måndag blir det troligtvis mezo, för att fira fia, vilket skulle blivit förra söndagen, men icke.
valborg börjar också närma sig och det ser ut som att jag kommer befinna mig i landskrona för att fira denna eldiga tillställning, en valborg att minnas kanske? jag kommer, om jag ska vara helt ärlig, inte ihåg vad jag gjorde 30 april/1 maj förra året?

vad jag däremot vet är att det nalkas sommarlov. det är bara 4 riktiga veckor, 2 veckor praktik och 1 vecka kul kvar.
eftersom jag själv anser att de tre sista veckorna är roliga (förutom att man måste gå upp på morgonen när klockan ringer) så kan man säga att jag har 4 veckor kvar, där det kommer finnas studiedagar, klämdagar, utsparkar och fester inräknat.. det vill säga, sommarlov har vi snart imorgon.

jag blir deprimerad ibland, när man tänker på olika saker.
sen pallar jag inte scitzo (stavning?) folk, vafan?!


jag vill inte ha något att leva med, jag vill ha något man inte kan leva utan
peace out
emelie



 


Kommentarer
Postat av: emily

schitzo*
kunde inte sagt det bättre själv.

2008-04-27 @ 15:38:38
URL: http://emilyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0