Man ska inte klaga, antar jag..

- HALT!
- Jag står still?!
- VEM ÄRO DU?
- Oidipus, Olle Oidipus
- Hur vågar du urinera på MIN mark, din lille spoling?
- En man har sina behov och det här är mitt största.. just nu.
- Jag har aldrig förut mött en så oförskämd liten yngling! Ska vi göra upp, här och nu?
- Jag slåss inte med gamlingar.
- Gå inte på berg när det finns sten!
- Du bad om det!
- Stick mig då, Olle. Lilla Olle, vad ska du med en kniv till?

Jo minsann, jag kan det.
Imorgon ska vi spela upp Oidipus..
Oh, fyfan vad kul! :)
Men ack, om det vore så väl. Ty, hur ska vi klara detta?
Huh?
Jag menar, HUR FAN SKA VI LÖSA DETTA?

jag lever mig in i det..
koolt

vi är bäst

peace out
emelie


 


Kommentarer
Postat av: emily

HAHAHAHA, geek 8-|

2008-04-24 @ 00:51:40
URL: http://emilyyy.blogg.se
Postat av: ekholm

äsch... det gick ju bra! ;D

2008-04-26 @ 22:48:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0