Musik är livet. Ja, rätt kloka ord.

Sitter och lyssnar på mina myslåtar, fin kategori i mitt itunesbibliotek det.
Musik är livet. Ja, rätt kloka ord.

Har kommit på hur mycket jag verkligen gillar lund såhär dags. När solen skiner så finns det nog ingen mysigare stad. Ja, jag är minsann nöjd med att jag kommer tillbringa minst två år till där.

And I'm dreamin' 'bout times, times that'll come
times when I lived alone in my own land called Ochrsay.
Ja, jag är inne i en ny Mando Diao-kris.
Fast jag vill inte kalla det kris.

Jag vill dessutom hylla tre band/artister som lyckats ännu en gång!
Johnossi, The Kooks och Håkan Hellström.
All they ever wanted, Konk och Försent för edelweiss.
Sjukt bra plattor, men vad hade man förväntat sig?
De sensaste plattorna som gick så rakt in i hjärtat på mig måste ha varit
Black and White Album från The Hives och Shotters Nation från Babyshambles.
Mando Diao's senaste var inte så bra till en början, har dock ändrat åsikt nu..
Musik är livet. Ja, rätt kloka ord.


Get born, and when you see the light you wanna close your eyes.
Grow up, and when you do it's like a boring day at school.
Sail away, and when you sail away you notice there's no wind.
Drive away, and when you drive away you notice there's no road.
Fly away, and when you fly away you notice there's no heaven.
Run away, and when you run away you notice there's no ground.
Grow old, and when you're old you die and when you die you're dead.
PRESS HOLD - det var ett tag sen, blir dock aldrig sämre

peace out
emelie









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0