crete



japp, där var jag förra veckan med några av de bästa vännerna jag har.
sjukt roligt har vi haft och jag är så himmelskt trött just nu så jag orkar
inte skriva något mer. fler biler och sådär lär dyka upp. när, var och hur
är dock en fråga jag inte kan svara på.

- ni har väl renar?
- renar? det är lapparna som har renar. jag har en hund, som heter rolf.

- jag har haft sex med 58 stycken. har testat mig varje onsdag sen jag var 14.
min pappa är sveriges tredje mest betalda läkare. jag har bott i afrika i ett halvår,
och nu bad mina föräldrar mig bara dra ner hit för att ta det lugnt hela sommaren.

- jag är fet, du är ful. jag kan banta, vad kan du?
- varför bantar du inte då?


got no words.
HAHA

Kommentarer
Postat av: T r e t t i o n i o

du är säkert bajsbrun också!..

2008-08-10 @ 11:46:48
URL: http://trettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0