hare skitfett

jag är ingen riddare på vit häst, ville du ha biceps kan du åka hem. hare skitfett! (y)

oups, längesen jag la ner några ord
besatt av en låt just nu
längst fram i taxin halloo?
asså besatt är ordet
japp

iallafall inget nytt och så.
livet leker (inte)
mestadels trött på dig, och mig och det mesta.
but that's life för imorgon kommer jag vara glad.
tänk imorgon som framtiden.

hoho. jag fick reda på en anna grej häromdagen.
ni vet maskinen.
dom som gjort alla som inte dansar, segertåget osv?
ja, iallafall. den gruppen består av afasi & filthy, snook och smk?
haha, det var ganska kul.

jag är tråkig, så ingen bild idag.
puss på er


Kommentarer
Postat av: frida

det visste jag faktiskt (y)

de om maskinen då ;D

2008-08-25 @ 20:51:32
URL: http://fridooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0