jävla rubrikjävel


ja. nu kan jag lätt tänka mig att åka tillbaka.
jag blir så deprimerad.


har hämtat busskortet idag. får man ha svartvitt foto i?
jag blir deprimerad över att tänka på att jag endast fyller 17 i år.
varför? alla andra är ju äldre.. drygt som tusan.

drygt en vecka kvar till skolan nu också, ska bli heltokejbra att träffa alla igen.
fast jag träffar iofs de flesta på lördag, när josefin fyller, partiii
helt otroligt att jag träffat två pers från klassen på hela sommarlovet?
nu måste jag packa upp väskan och städa i ordning på mitt rum,
annar lovar jag att jag har en pappa som inte är så särskilt glad sen.

har lite ont i huet också, mindre bra
förkylningen har dock börjat släppa
ikväll är det träning, ja det ska bli kul, har fan inte tränat på år.

ciao

Kommentarer
Postat av: frida

2008-08-13 @ 15:07:54
URL: http://fridooo.blogg.se/
Postat av: frida

fan vad jag känner mig mobbad för att jag inte har blivit tillfrågad, hahah! om de nu är josse i vår klass..



ska bli kul att träffa dig emelie :)

2008-08-13 @ 15:09:15
URL: http://fridooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0