LASTERNAS

rökning dödar, det gäller bilar med, men jag tror människor dödar mest
faktum är, jag skulle göra vad som helst för ett bloss på din cigarett
jag har noll motsånd mod det jävliga så frågan är var det kan ha gått snett
och mina laster bär jag utanpå och det syns på mitt självporträtt
när aftonbladets löpsedel är din guide till att äta rätt
undrar man fan om livet man lever, om allt är inkorrekt

spriten dödar, det gör vatten med, men ändå finns det överallt
trillar du dit så trillar du ner, hur mycket mer behöver man
för ont är gott, hur kommer det sig att det kan vara på det vis
för när det kommer till saker som dödar mig är jag en riktig gottegris
när socialstyrelsen rekommenderar att jag borde ta det lugnt
sitter jag där och tänder en ny och ser till att mitt glas är fullt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0