natten vi kysste all skit vi gått igenom här adjö

spenderade större delen av helgen i arild med trevligt folk, spelet "med andra ord", tequila rose, gitarrer, kortspel och ännu en gång en massa trevligt folk, helt okej för min del. inte så mycket sovande, sa väl mitt sista ord vid fem sen var det godnatt, eller godmorgon - vad man nu föredrar.
har varit lagom trött idag faktiskt. matilda var här, jag lagade lite pannkakor till mig själv, som var ypperligt goda också. matilda stack hem efter typ en timme, sen somnade jag. vaknade igen vid halv åtta. käkade grillat. såg på bones. spelade lite guitar hero, och nu ska jag sova igen för en annan ska ju till skolan imorgon.
ja, jag vill också till typ thailand. hejdå (TA ÅT DIG JOHANNA)


jaja, jag har väl åtminstone några datum att se fram emot

17-18 september - äventyrsresan
26 sep - fira mig och jessica
27 sep - håkan då jag kommer bära min rosa tröja
29 sep - hejdå 16 år
2 okt - planet till barcelona lyfter


här skulle varit en bild från arild förra året,
men något är ju väldigt galet när det gäller att ladda upp bilder just nu.


Kommentarer
Postat av: T r e t t i o n i o

mohahaha.

var förresten också trött igår, cptrött.

2008-09-02 @ 00:10:40
URL: http://trettionio.blogg.se/
Postat av: T r e t t i o n i o

alltid! ;]

2008-09-02 @ 18:05:55
URL: http://trettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0