plug in baby

idag vaknade jag klockan 13.57
vem fan vaknar då? egentligen..
iallafall, jag hann inte göra så mycket.
mamma hade bakat chokladcookies, goda!
klockan halv 6 bar det av till torp för att spela match,
mot svalöv. derby si si. dom vann, med 3-1, what to do.

imorgon börjar skolan. jag går då officiellt (spell it?) i sptur2.
och i bilen hem från matchen idag kom pappa med en chockreande
frågeställning; "ska du med och kolla på sverige-frankrike imorgon?"
OM JAG SKA? så jag ska alltså åka bil till göteborg (håkans stad<3)
för att kolla lite fotboll på ullevi imorgon. intressant, ska vi se om henke
klarar av jobbet som lagkapten, höhö



muse
6 timmar, 9 minuter och 41 sekunder
ren njutning, jag är såld.
puss

Kommentarer
Postat av: T r e t t i o n i o

men emelie, sista låten är den som äger mest :] du får bekanta dig med hoola bandoola!



jag är sinnesjukt trött, mår illa av trötthet och antagligen brist på socker och förmkt vatten! bra spelat today, ;]

2008-08-24 @ 21:08:08
URL: http://trettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0