Baby, baby, when we first met

Musik <3 Emelie
Emelie <3 Musik

Rihanna - Rehab

Idag har varit en så sjukt chill dag, all cred till den.
Har bara tränat på the opening speech och så, och det ser ut att kunna gå bra.
HAHA, det roliga är att om ni inte har en aning om vad vi gör i skolan så fattar ni inte ett skit.
Jo, vi ska ha våran årliga debatt i AF-borgen på torsdag och i år ska den vara på engelska.
Vi representerar Tjetjeninen, en liten autonom del av Ryssland. Längre in på ämnet tänker
jag inte gå för då orkar ni inte läsa mer.

Nu sitter jag här i skolan på övertid med Josse x 2, Emelie och Yasmine men vaför kan jag inte svara på.
Jag och Emelie tänkte vara ambitiösa idag igen och gå på resurstimme i matte senare, eftersom
nationella provet i Matte B är om 1,5 vecka. Jag är ganska negativt inställd till detta.

Det har hunnit bli december och det här vita täcket som innan låg över Skåne har tinat bort.
Alla svenssonfamiljer har börjat sätta upp adventsljusstakar i deras fönster och en del har varit
så fruktansvärda att de till och med satt upp färgglada julbelysningar i träd och buskar. Ingen kommentar.
Annars är julen mysig, bara man inte överdriver. Jag har bara en fråga över denna tillställning;
Vad tusan ska jag önska mig?

14.49
Nu börjar resurstimmen om elva minuter och jag ska ta och avrunda detta.
Ses men hörs först.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0