ett namn och ett hjärta, som alla andra

Jag känner att jag har mycket kärlek att ge.
Finns det någon som vill ha?

Imorse vaknade jag och fann att mitt hjärta bytt plats med min hjärna.
Det dunkade något kopiöst och för varje slag gjorde det ondare och ondare.
I vanliga fall hade jag väl tagit en panodil och gått till skolan, men eftersom
det inte lockade så värst att sitta och lyssna på ettornas engelska i åtta timmar
med återkommande huvudverk kände jag att jag lika bra kunde stanna hemma
och vila upp mig utan piller. Min bror har varit sjuk sen i söndagskväll, så det
fattades väl bara att jag skulle falla i sjukhetens sjö.

Nu, däremot, mår jag faktiskt bra om man tänker på omständigheterna.
Igår köpte jag ett par högklackade skor, för en gångs skull.
Jag blir hela 1.82 cm i dem, vilket gör att jag ser ner på allt,
fast det gör jag väl ändå?! Haha, skämt å sido.

Imorgon är det dags för tvåorna, vi, att snacka engelska i åtta timmar.
Vad roligt, ellerhur?

"We stand here to represent Chechnya, the autonomous part of the Russian Federation"
Se där, jag kan ju det här. Ni som är på plats, kommer ha lyckan att få höra mig säga
just den här meningen, och lite till. Känn er LYCKLIGT LOTTADE.

Nu ska jag öva lite mer på mitt tal.
Sen ska jag se om det nya avsnittet av 90210 går att ladda ner,
eftersom Josefin sagt att det borde komma ut på onsdagar.
Sen är det dags att sova, jag ska ändå upp kvar över sex-halv sju imorgon.
XOXO :*



Kommentarer
Postat av: emily

jag känner också att jag har massa kärlek att ge..

2008-12-04 @ 00:10:33
URL: http://emilyyy.blogg.se/
Postat av: Josefin

wow, shit vad speciell jag känner mig.

jag är omnämnd i emelie ekholms blogg ;)

thihih

2008-12-05 @ 23:33:09
URL: http://jossemede.blogg.se/
Postat av: emily

svar: min familj är inte kul.

2008-12-07 @ 16:56:21
URL: http://emilyyy.blogg.se/
Postat av: T r e t t i o n i o

jaa, det var en skitkool sminkning, sotade ögon, guldglitter-eyeliner + rött läppstift! inget av detta syns dock på bilden, men ah, det var snyggt iaf.

Hur var lussevakan? träningen var skitkul, är fortfarnade helt utmattad, men det var riktigt roligt fastän att vi inte var så många...

2008-12-13 @ 19:08:27
URL: http://trettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0