Effect: Stereo x2

Acording to all known laws of aviation, there is no way that a bee should be able to fly. It's wings are to small to get it's fat little body off the ground. The bee, of course, flies anyway - because bees don't care what human think is impossible.
haha, jag diggar den stenhårt!

idag har faktiskt gjort en massa vettiga saker här hemma, som till exempel målat fönsterbräden, gått med hund, lagat kycklingsoppa till min familj och kollat ännu en gång på step up 2 the streets. första gången jag såg den filmen tyckte jag inte den var speciellt bra, funderar dock på att ändra min åsikt nu? matilda kommer snart hem, det gillar jag! höhö, jag har bestämt att jag ska träffa henne så fort hon sätter sitt tryne bakom sin lilla dörr.

imorgon kommer förhoppningsvis hanna, karin och linnea hit för att mysa och planera lite ytterligare inför kreta. jag pallar inte vänta längre, nu tycker jag att det kan vara den andra augusti. TJING

peace out
emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0