gillar att digga till refrängen trotts att det låter som cd:n har hack



grym bild tagen för ett år sen på mallorca med matilda, höhö
nej, men om vi skulle ta en runda på bells nu eller va?

nej, men asså? jag gör inte ett piss mer än att låta högtalarna sköta sitt. imorgon är det återigen jobb vilket jag verkligen fasar, herregud! jaja, på fredag är jag iallafall tillbaks till verkligheten, och jävlar i det vad i'm gonna be happy då! på tisdag drar min familj till småland, är ju jävligt glad att jag har bokat en och annan resa till kreta så jag slipper det där, det innebär alltså att jag home alone från tisdag-lördag, och på lördag sticker vi, gott!

aup, allt för idag.
(tackar johanna arnström... igen!)

btw, måste ge all heder till petter - det går bra nu, för att den låten är så jävla klockren.

Kommentarer
Postat av: T r e t t i o n i o

HAHA, du behöver inte tacka igen!

maybe vi ses i hbg i helgen, ciao! ;]

2008-07-24 @ 11:12:25
URL: http://trettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0