let me think about it

härlig dag idag. har varit på stranden med karin, brände mig nog inte? haha. sen stack vi till city gross och köpte kycklingröra och bröd och grejer, picknick i hennes trädgård sen ftw! nu har jag sett film med mami och jag känner hur det svider på hela mig vid minsta rörelse, vad ska man göra? 

kan ju säga att jag och karin hittade festlåten nr1 innan, kryddar vi den på kreta? höhö
fredde le grande vs ida corr - let me think about!

nope, nu ska jag dra upp där uppe for a minute, vi hörs och såhär. pappa och brorsan kommer väl också snart antar jag, dom har varit och besökt det där ociviliserade område med miljontals knott som jag har nämt här en gång tidagre.. just nu kan jag nog inte ens tänka mig ett tråkigare ställe att vara på? oh shit.

btw, just have to berömma mig själv för att jag är så jävla aktiv här.. ja gud

peace out!
emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0