livin' on the edge

haj. nu, när jag tänker på det blir jag lite deprimerad? alla mina kompisar är iväg på semester, seriöst? vad ska jag ta mig til.. och matilda drar till turklandet imorgon, anna är iväg på något jävla läger, hanna är på malta, jessica är i italien.. alltså nej, vad ska jag göra med mitt liv. tur det bara är en månad kvar till 2:a augusti, fest eller?

var en runda i helsingborg igår med ett gäng friska brudar (+en kille), såg på bio. doomsday it was. den var ganska svinig, man ville typ spy? men det ligger väl i vardagen att man delar ut tallrikar, grillar en kille levande, och sedan köttar upp honom för att sedan äta upp honom, yey. nej, sånt + jag = dålig kombination.

och vad händer resten av veckan? hoho
hör av er.

peace out
emelie



 


Kommentarer
Postat av: anna

Ingen dålig blogg du ligger inne med ;D

2008-07-01 @ 22:41:16
URL: http://annasjugren.blogg.se/
Postat av: ekholm

haha anna, givetvis inte! ;D

2008-07-04 @ 13:26:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0