then tonight, tomorrow you're history


dagens tips är att lyssna på familjen, så sjukt go musik!

jobbat idag, solen sken och jag hade the killers i örat <3
tror jag lyckades få fram solbrännan litegrann, den gömmer sig väl dock.
ingen träning idag heller, öhe. jaja, på tisdag så.
fan, kom precis på att jag glömde skicka till jonas, åååhe

asså, jag förstår inte hur man kan lyssna på samtliga:
emd, ola, carola och samtlig mesmusik som endast spelas på rixfm....
all heder till din gata som förövrigt gör min dag, haha, så jävla härliga

gotta go.
hörs, ses osv
tjing




Kommentarer
Postat av: Anonym

ska jag börja skratta åt alla slarvfel du råkar göra eller? jevla nörd!!!!!!

2008-07-26 @ 10:04:34
Postat av: ekholm

japp, skratta du! :)

2008-07-26 @ 17:48:31
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0