Våran väg den har varit fucked up rakt av



såhär passande lägger jag upp en bild från sälen med sptur1 i vintras.
snart dags för lite barcelona med er, den 2a oktober sticker vi. yey

nu skulle jag egentligen varit påväg till träningen, men nej, skånetrafiken ansåg väl det vara olämpligt.
för er som inte fattar så går det inga bussar hem till kågeröd efter klockan halv 7 på kvällen, vem är det som är mest isolerad här egentligen? vi.

idag vaknade jag av att anna väcker mig och frågar om jag vill äta frkost med henne, men gentleman som jag är så ville jag inte gå upp då, så hon fick äta själv. haha. sen somnade jag om, anna hade stuckit till jobbet så jag hade inget som kunde väcka mig. klockan kvart över 11 vaknar jag igen, lite halft panikslagen för jag skulle ju duscha och allt innan jag begav mig till svalöv. väl i svalöv så träffade jag jessica som planerat, spelade lite wii, mario kart ftw och jag var grym för jag kom 2a en gång, vad jag kom resten behöver vi inte snacka om. sen fick jag brännskivorna efter ett litet mysigt talk med henne om resan som har sin start på lördag, åh <3 efter detta gick jag genom halva svalöv för att nå marlenes hus och hämta lindas kofta, sen tog jag bussen hem, och på den hittade jag bland annat matilda. vi gick hem till henne och drack äppel tropicana juice och sen begav vi oss hit, hon mår tydligen illa som ett djur.. asch inte lätt det där. snart kommer anna också hit, ska försöka få dom två att gå med att plocka fram de gamla familjespelen ikväll och bara mysa, som man bara kan med två av världens bästa vänner. helt ok dag. haha, emily, om du läser detta har jag nog blivit den ultimata marsvinsbloggaren nu. haha

saturday saturday saturday
asså, galet vad jag längtar sönder

hajdo

Kommentarer
Postat av: frida

sälen var härligt, men barcelona ska fan bli härligare :))

2008-08-01 @ 22:25:27
URL: http://fridooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0