varför går jag ut? jag vill bara komma in

här sitter jag. alla andra har väl dratt till åhus eller va? nej, inte är jag så speciellt sugen på detdär, och inte kan jag åka dit heller för den delen, jobb och annat att sköta you see. dock sugen på lite partaj? och lite förändring, kan ingenting kul hända eller är vår värld bara uppbygd av massa vardagliga händelser? oh god. att gå upp halv 6 på morgonen, lyssna på musik och måla dörrar tjugofyrasju gör att man tänker till lite mer på sånt där. lever jag ett tråkigt liv eller? imorgon återgår jag till denna veckans rutiner. upp halv sex, åka bil i cirkus 40 minuter till staffanstorp, där det väntar en hel del målning och sån skit. ahdu, om en vecka är jag iallafall något nöjd, förutom att jag måste gå upp tidigt ytterligare en dag. jaja, after that i've got some money to spend. kan ju säga att uppehållet på kreta kommer bli riktigt vackert, ohjaohja. 16 dagar mina vänner, då är det fest nonstop jaaaadå. nog inte bra? nej inte alls.

men asså seriöst? checka livet.
nu drar jag, ha det fint

Kommentarer
Postat av: T r e t t i o n i o

klart jag kan ;] bara säg hur du vill haet :]

kommer bilder från i fredags på fbook sen, du är mest med på mobilbilder :]

2008-07-21 @ 20:02:52
URL: http://trettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0