closer

Som lovat tänker jag nu berätta om gårdagen. Och var ska jag börja? god mat, härligt folk & gratis sprit - bästa tänkbara kombinationen. Yngst på stället var jag nog, men vafan gör det? Ingenting. Nej, igår var verkligen svårslaget. Sjukt lyckat och en massa tack till Amelie & Nina som stod för det hela. Man fick ju må som man förtjänade imorse, men det var bara att duka fram panodilen för att sedan bege sig till Hardebega för att spela en sjuk match där motståndarna hade ledningen med 1-0, vi kvitterar till 1-1 och sedan tar ledningen till 2-1 och sedan vinner dom med 6-2, inte riktigt bra?

and i don't want the world to see me
cause i dont think that they'd understand
when everything's made to be broken
i just want you to know who i am
GOO GOO DOLLS - IRIS <3
nostalgi!!!!!


peace out!




  


Kommentarer
Postat av: Johanna

jag hade skitkul igår, vi får festa snart igen hörredudu ;] tråkigt med matchen! sj sov jag halva dan... skönt! puss!

2008-06-28 @ 22:38:07
URL: http://nudistpolka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0