Don't waste your time, or time will waste you

14 juni och det är sommarlov.
Jag tackar för en perfekt avslutningsfest igår och speciellt tack till Linnea som stod för hela arrangemanget. Vi grillade och dansade loss kan jag ju säga, underbart. Bara att fortsätta, hela sommaren ska bli ett fett partaj!

Jag har inte uppdaterat på typ sjuhundranittiotvå år så jag tänkte det var lika bra att jag tog tag i det hela. Folk dör ju faktiskt när det inte finns något att läsa på http://emelieekholm.blogg.se.

Kan ju också meddela att det här med bara är ca 45 dagar till det bär av till Kreta och visst blir man hyfsat taggad till det när man tar en titt ut genom fönsterrutan idag? Det började just att hagla...

För att inte bli den ultimata "marsvinsbloggaren" så får jag väl fördjupa mig lite i något intressant ämne också.. Det enda värdelösa med det är väl att jag just nu inte har något att fördjupa mig i, vilket ni säkert blir alldeles förkrossade av att läsa, så jag tänker faktiskt avsluta dagens inlägg här och nu med ett enkelt peace out.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: emily

HAHHAHAHAAHHAH!

marsvinsbloggare - copyrights belong to me.

2008-06-14 @ 18:14:35
URL: http://emilyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0