you do it, and you do it so well

Är nu äntligen hemkommen från ett ociviliserat område med miljontals knott, eller jag kom hem igårkväll egentligen. Kan ju säga att jag har ett och annat mygg/knottbett på kroppen. Tur festligheterna börjar så fort man entrear skåne. Känns som om jag har missat en massa - gröningen med jiss&hanna och co, stadsparken med josse och co, match mot sösdala (som mitt kära lag tog hem med 3-2, som matilda sa så hade det varit en turkietvänding, och hej, den matchen var så jävla härlig!) hemmakväll med kretagänget igår.. men I'M ALIVE - mest för att det är sommarlov och för att vi har ett helt lov framför oss! Ikväll börjar det iallafall, vi ska hem till fian och jag och matilda ska se sverigematchen, vettefan om dom andra ska men jag SKA!

nu ska jag till matilda och bli brun, ciao

peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0