no air

ny tillfällig favoritlåt
no air - jordin sparks ft. chris brown
så jävla bäst

har en del att stå i tills imorgon och över helgen.
men tar mig ändå tid till att skriva
imorgon ska jag, emily och hennes kompis johanna (någon mer?) till väla.
dom har ju aldrig varit där så bäst jag visar dom var man ska handla...
sen skulle vi nog käka på mezo.
på lördag ska vi fira hanna, som fyller år på söndag (grattis!)
och på söndag bjuder f&f mat på en restaurang på ven, eftersom farmor fyller 80.
sen har jag en 8-sidors rapport som ska vara klar till imorgon
vi har fått cirka 2,5 dag till den. hade tänkt jobba lite med den nu
hare fett

peace out
emelie

Kommentarer
Postat av: sanna,

jag trodde du hade BRA musiksmak emelie, men här ser jag att du lyssnar på sjukt mainstream låtar som "no air":O

what's up with THAT?!



(ja, okej. jag är hur sjuk som helst & det är därför jag läser dina jättegamla blogg inlägg:P)

2008-11-30 @ 19:55:46
URL: http://s910618.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0