and now you do what they told ya

Favoritlåt tack vare igår, så äckligt bra.
killing in the name of! <3

Helgen har varit helt okej.
Fest hos anton igår och det var kul, framförallt bra musik!

BULLS ON PARADE!

Ja, nästa helg åker jag till Lübeck med tyskagruppen. Lite julmys behövs. Hoppas man kan komma lite närmre 1:orna också, annars får väl jag, madde och robin umgås. Missförstå mig inte, jag gillar dem! Men nytt folk är kul det med.
På tal om jul så har det har ju snöat en massa denna veckan. JULMYS IGEN! Det ligger numera ett vitt täcke över skåne och jag har fått den där speciella känslan jag får när vi är påväg till skidsemestern flera gånger. Men nej, så bra blev det inte. Jag är bara hemma. Fast detta är ju bara lite messnö, det skulle varit som förra året i Lofsdalen, då jag badade i snö. 1m och 30 cm rättare sagt, det var fett. Men om så mycket snö kommit till skåne hade väl aftonbladet haft mycket att göra, jag menar, det har ju varit "snökaos" de seanste dagarna.

Ingen bild idag för jag har ingen lämplig.
Oerhört tråkigt inlägg, men bara för att.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: sanna,

när ska vi festa, liksom!!!?

2008-11-24 @ 20:36:23
URL: http://s910618.blogg.se/
Postat av: sanna,

alltså. liksom:|

typ snart:D

typ. lussavakan:D?!?!

2008-11-25 @ 17:10:04
URL: http://s910618.blogg.se/
Postat av: Josefin

ful :O



är du blind kvinna!!

2008-12-01 @ 22:02:14
URL: http://jossemede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0