I serve it up in a shot so suck it down like a man

Ett bevis på äkta vänskap är min kompis Matilda, 
som bad mig att göra lite reklam för hennes blogg.
www.metrobloggen.se/mjonsson

Vi hade nationella provet i SvB idag.
Jag är väl ganska nöjd med min prestation.

22.53 och musiken strömmar ur mina högtalare. Jag älskar musik.
Jag tror inte någon har samma relation med musiken som jag, det är något speciellt.
Ja, den friade till mig igår. Giftermålet blir inom kort! Breathing your love.

På fredag ska vi fira Isabell med kinaresturang och så,
kommer bli jättemysigt känner jag på mig.

På lördag ska jag, jessica och elin ha våran efterlängtade fotokväll igen.
Den här gången har jag också en kamera, jättehappyface!


I just know when you've got a good thing, you hang onto it
with both hands. And if someone wants to take it from you,
you make sure they pry it from your cold dead fingers.


Och med det sagt ska jag nu se på Tropic Thunder och gå och lägga mig, godnatt.


Kommentarer
Postat av: mj

ÅH, VAD DU ÄR JOBBIG! TÄNKER GRANSKA ALLA DINA BLOGGINLÄGG NU SOM DU SKRIVER OCH SKA HITTA VARENDA LITET FEL MELLANSLAG!!!!!!!!!!!!!!!! PERFEKTIONIST, JOBBIG ÄR DU. "jag slutar läsa din blogg om du särskriver" MEN GÖR DET DÅ, DU KLAGAR ÄNDÅ BARA PÅ DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jobbiga unge!!!!!!!!!! ;d

2008-11-14 @ 15:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0