Attityd är allt, så länge det är du.

jag har precis kollat några avsnitt av andra avenyn. det är ju dagens "nya tider" eller "skilda världar", fast bättre.

måste bara visa min tjejiga sida och pointera att gossip girl är den absolut bästa serien genom tiderna. har ni sett jenny i förra veckans avsnitt? där var hon ju seriöst något av det snyggaste jag sett. svart sotning runt ögonen och ljusblondt hår med hackad raklugg är ju bara awesome! herregud. nej, jag ska inte avslöja för mycket eftersom du eventuellt inte sett detta men jag kan ju klarlägga att om ni kollar gg har ni mycket spännande framför er. love it!


jenny humphrey, gossip girl.


sen måste jag återigen påpeka hur mycket jag verkligen stör mig på folk som gör allt för att passa in. jag förstår verkligen varför man inte nöjer sig med att vara sig själv. om man inte är sig själv, varför glädjer man sig av att bli omtyckt? det är ju ändå inte DIG folk isåfall tycker om, utan den du spelar att vara. ja, jag vill iallafall säga att jag är bara jag, like it or not. härefter bore jag väl ha den klassika frasen "i don't care", men jag ska inte ljuga för er. för jag bryr mig hemskt mycket om vad andra tycker om mig.

nu är klockan 00.47 och jag är lite besviken på mig själv för att min självdisciplin ligger på botten. jag borde sova nu, men tyvärr sitter jag här iallafall på grund av att jag har sömnproblem...eller något i den stilen. somnar inte förän 4 på nätterna, trots att jag går och lägger mig 12. när jag kommer hem från skolan är jag helt slutkörd och måste ta en tupplur innan jag gör något annat, vilket resulterar i att jag inte är trött senare.. jaja, imorgon ska jag upp halv 7 vilket jag antar kommer gå åt helvete eftersom jag konstigt nog inte vaknar av att min väckarklocka piper, eller som imorse då jag inte ens kommer ihåg att mamma varit inne och sagt till mig att gå upp. NEJ, SJÄLVDISCIPLIN EMELIE - nu är klockan 00.51. GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Marianne

Gossip girl är det bästa :D <3

Synd det inte kommer fler avsnitt detta året =/

BUHU!

2008-12-06 @ 23:43:55
URL: http://maaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0