hot! hot! hot!



igår var jag på hanna, josefin och christoffers maskeradfest. tack för det, vänner!
jag var cleopatra, eftersom jag dessutom nu i veckan gjorde ett spontant beslut om att bli brunhårig.

min dag har bestått av dagens bild.
min kudde, tänd lampa och egentligen en harry potter-bok.
galet mysigt att krypa ner i sängen när regnet smattrar mot rutan.

på tal om ingenting..
det är faktiskt hemskt hur folk faller för grupptrycket.
stå på er, barn! varför nöjer sig inte folk med att man är sig själv?

jag saknar närhet och kärlek en aning för mycket.
och jag känner en viss tomhet. något borde hända snart,
mitt liv har sett lika dant ut för länge nu..

så, slut på dumheterna.
nu ska jag hitta på något kul.

puss på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0