don't confuse, baby you're gonna lose

nu händer det verkligen saker hela tiden. det gör mig så deprimerad eftersom jag inte hinner träna fotboll. tränade igår men innan det har jag inte tränat på tre veckor och kommer inte kunna träna på torsdag pga prov på fredag, tisdag nästa vecka är det match (om jag blir uttagen) men har prov på onsdag också, så vet inte om jag hinner det heller. och på torsdag drar jag till barcelona, där jag stannar till nästa torsdag, vilket gör att jag missar två träningar till. så här får det inte vara i fortsättningen.

men det nalkas iallafall bravader.

fredag - tjejmiddag för jiss och mig. blir en liten återträff med så gott som hela tjejgänget från 9an, plus matilda, hanna och fia.
lördag - håkan hellström står på scen i lund.
söndag - släktkalas för mig.
måndag - jag fyller år. kommer antagligen firas med att träna på naturkunskapen
tisdag - match? annars plugg.
onsdag - packa osv.
torsdag - barcelona

hoppas på att vi kan se barcelona - atletico madrid på söndagen alltså! så fint det hade suttit.

dags att plugga svenska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0