jag är inte irriterad

Jag är seriöst arg. Är folk idag helt störda i huvudet? Har dom ingen respekt? Vet folk inte hur man beter sig. Tydligen är det helt okej att säga exakt vad som helst utan att få någon skit för det. En lögn dit och ennan åt det hållet. Det är helt okej att säga fitta eller idiot till vem som helst, vare sig personen i fråga är din bästa kompis eller din värsta fiende. Jag förstår inte? Vem fan förtjänar att höra det? INGEN! Alltså, snälla! Säg sånt ni kan stå för eller håll för helvete käften. Jag är så jävla trött på allt folk i den här jävla kommunen så jag kan spy. 

Imorgon ska jag ut i skogen med mina stövlar.
Vi ses!
Ciao

Kommentarer
Postat av: T r e t t i o n i o

denna kommunen kan dö.

länge leve skogen.

2008-09-02 @ 20:40:15
URL: http://trettionio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0