shopping, poker, raklugg, tårta, hembakad pizza, försenat tåg, babylon a.d, wall-e

I fredags blev det först shopping med elin. Handlade present till mamma, som sen i lördags är ett år äldre. Efter shoppingen blev det poker&chill hemma hos elin med philip, tobbe, wardh och alexander. "Det måste vara nåt riktigt jävla fel på dig" HAHA. Jag åkte hem med bussen kvart över 12. Blev väckt av pappa. åt frukost med familjen och firade mamma då hon också fick ta emot sin present, vilket var en parfym. Sen bar det av til frisören, där jag tog steget och fick klippt raklugg, tjoho! jag är väl faktiskt nöjd. Sen blev det lite släkt och tårtätande här hemma. Jag bakade pizza till middag, för jag är så jävla grym på det och för att jag ville vara snäll mot mamma på hennes födelsedeg. Sen fick jag skjuts till Teckomatorp, för att ta tåget till Malmö och se på bio med josefin, emelie och ida. Men det visade sig att tåget var hyfsat försenat så när det väl kom klockan 20.27 var jag exakt 24 minuter försenad, vilket innebar att bokningen till filmen vi skulle se på bio hade gått ut. Panik! I gunnesbo hoppade josefin på, som blev mitt sällskap i tåget. Sen ringde emelie, när vi väl var i malmö. "Ida har inte bokat några biljetter för man var tvungen att betala dom direkt på internet" Haha, det var ju bara att hoppas att det fanns några biljetter kvar. Vi tog stadsbussen till Konserthuset, gick fel och sen rätt. Klockan 21.23 var vi på biografen, filmen skulle böra 21.20. Ringde emelie igen, och då hade dom redan bokat biljetter, puuuhe! tur hade vi. Så det blev Babylon A.D efter allt. Vin Diesel har hyfsat saftiga muskler och filmen var faktikst helt okej. Efter bion blev det att ta tåget till Gunnesbo för att sova hos josse. Vi laddade ner wall-e, han är sötast i världen! Vi orkade dock inte se den då, så vi såg den när vi vaknade på morgonen. Mysig. Åkte hem med 4-tåget. Har endast chillat och städat lite på rummet sen dess. Hyfsat lugn helg. Nästa helg lyfter taket, although.


Raklugg it was.



  och humor på hög nivå


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0