Montenegro

David Guetta har släppt en liten club-mix på sitt album One Love. Den heter inget mer märkvärdigt än One Love XXL. Iallafall, jag är ganska trött på det vanliga albumet och alla de uttjadade låtarna - det kan vi ju tacka sommaren 2009 för (kanske en viss David Guetta-konsert också, men det är en annan femma). MEN, på det här albumet finns 2 nya låtar, den ena vassare än den andra.

Hyllar idag:
Montenegro - David Guetta  (SJUKT BRA!)
Grrr - David Guetta
No Security - Bart B More Remix - Crookers
Tivoli - Steve Angello
Heads up! The Bloody Beetroots remix - Sound of Stereo


Har upptäckt att min blogg blir mer och mer till för att hylla musik nu.. Det är väl bra? Eller inte? Jag vet inte. Iallafall, jag måste publicera min grymma musiksmak annars får jag ont i magen. Tur är väl det kanske, annars hade världen pumpat urusel skit (ellerja, alla förutom de 10 personerna som läser detta gör ju det fortfarande, haha).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0