rättvik 09













Kommentarer
Postat av: Josefin

sv: exakt! även om BWO's låt iår inte var super så har den ju större chans än molly fucking sandén. och EMD, vad fan var det :S?!



förresten, har du ditt arbete om samerna?

min katt åt bokstavligtalat upp det! du skulle inte kunna skicka det till min mail så är du bäst?!



puss

2009-02-22 @ 15:44:19
URL: http://jossemede.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, hur har du fått till bilderna lite sådär brusiga? :) skulle bli tacksam för svar

2009-02-22 @ 21:49:39
Postat av: emelie

jag använder ett program som heter picasa - ett helt gratis program som är det lättaste som finns.. eftersom jag inte är så insatt i photoshop, så fick det bli så ;p du kan ladda ner det om du söker på "picasa" på google.



just den här redigeringen heter "filmkornighet" men där finns en hel del annat du kan göra för att få den där extra touchen på bilderna ;D

2009-02-23 @ 06:58:53
URL: http://emelieekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0