Eliiiiiiiiit

Hej. Jag har en bild som jag ska lägga upp, men min så otroligt söta syster har snott min kamerasladd, så det blir en annan gång helt enkelt.

"Mina vänner kallar mig för wow-jocke. Eliiiiit"
Splendid.

Nu har skolan satt igång på allvar. Ich habe viel hasaufgabe zu tun y mi habitacion es muy desordenado! Thank god it's friday tomorrow. I could really need some freetime. På tal om helgen, så är iallafall lördag 100 % planerad. Det blir ett besök hos mina kusiner, för min morbror tar läkarexamen. På kvällen bjuder Johanna på Carbonara alá Italia och sedan blir det fest. Behövligt.

Jag blir så trött på människor ibland. Jag orkar verkligen inte med folk som klassar sig själva bättre än andra och tar förgivet att andra människor presterar eller gör saker sämre än en själv. Folk som bara fliker in sin "åh, så rätta åsikt". Folk som tror att ALLA beundrar deras liv. Nej, jag hade inte bytt för något i världen. Nu hade jag tänkt att försöka komma till ett bra avslut här, men tydligen är det inte det lättaste. Jag vill väl komma till något i stil med "öppna ögonen och inse att ni inte ett dugg mer värda en någon annan människa på denna planeten". Ja, där satt den.

Jag har ganska mycket ilska i kroppen mot vissa personer men jag väljer att behålla det för mig själv for now.

Jag är inget fan av blondinbella och jag förstår INTE folk som lägger ner tid och läser hennes blogg.
Ja, hon har pengar OCH NEJ, jag är inte avundsjuk, jag är bara arg för att någon kan få så mycket pengar på exakt INGENTING. För hennes blogg är ju exakt INGENTING? Hur kan man följa en helt random människas liv och läsa detaljerat om vad hon gör, vad hon sminkar sig med, vem hon träffar, vad hon handlar, var hon handlar, vem hon handlar med, vad hennes klädstorlek är, vilken lektion hon har idag, vem som stylade hennes hår igår, vilken medicin hon tar, hur många katter hon träffat i sitt liv osv osv osv osv osv och verkligen tycka om att läsa det? Var finner ni intresset? FAAAAIL!

00.10
Jag ska sova.
Imorgon väntar turismlektion, tyska.... HAHA KIDDING!
Godnatt! Family Guy - ON!

Kommentarer
Postat av: Robert

tack så mycket=)

2009-01-16 @ 14:14:25
URL: http://robertlindstahl.blogg.se/
Postat av: kusin

nu är det ju faktiskt så att blondinbella tjänar pengar för att hon faktiskt gör något? Hon driver ju nätbutik och ska snart starta upp sin klädkollektion? och va spelar det för roll om hon blev känd genom sin blogg då? :P

2009-01-16 @ 15:44:20
Postat av: Marianne

Blondinbella suger !

Bra inlägg ! :*

2009-01-16 @ 16:03:43
URL: http://maaay.blogg.se/
Postat av: emelie

kusin:

jag vet inte vem av mina kusiner som skrivit, men svaret hade ju varit lika dant ändå, så det spelar ju ingen roll. jag har ingen aning om vad hon ska göra och inte göra i framtiden. möjligt att hon ska starta upp en klädkollektion, men det spelar ingen roll. jag klankar ju faktist inte ner på henne som person, utan på hennes blogg. jag visste inte att hon känar pengar på annat också, jag är helt enkelt inte så insatt. hennes blogg är värdelös och tråkig, no matter what!

2009-01-16 @ 22:57:56
URL: http://emelieekholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

well, jag tkr inte heller om blondinbella särskillt mkt. (handlar inte bara om hennes blogg, utan hur hon beter sig i tex media).

men på någon nivå måste även du kunna erkänna att det är COOLT att en 17 (?) årig tjej kan tjäna så sjukt mkt på sin BLOGG?! av alla grejer liksom.. haha

2009-01-18 @ 12:32:03
URL: http://s910618.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0