sponsored by destiny

har en del bilder som kommer in snart, har inte orkat lägga in dem från kameran än.
be patient, det kommer! haha

helsingborgsfestivalen är i full gång och ikväll spelar svenska akademien, vi är på plats.
vi ska hem till jiss och pimpla lite vin först och sen så.

idag fick jag också reda på att jag eventuellt har praktikplats på hawaii eller zanzibar nästa år.
detta finns inte, jag är så sjukt lycklig! TÄNK ER FUCKING 3 VECKOR I PARADISET MED BÄSTA EMELIE SVENSSON?!

dags att duscha och börja fixa sig. vi ses i helsingborg, heeeeeeeeeeeeeeey!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hittade din plånbok på tåget hem. Du kan ringa mig på 0735-354746. Kram :)

2009-07-26 @ 11:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0