gonna win it no limit

Ikväll kommer Johanna & Linda.. (om linda kan komma till kågeröd snart).
Sen ska vi till maxi eller eventuellt hbg beroende på om vi hinner ta oss till maxi i tid, återigen om linda kan komma snart.
Ben&Jerry-kväll in my heart. (Minus all chokladglass)

Observera att min design är under konstruktion!
(Jag har dessutom gjort den själv, nästan...
FAST HEADERN HAR JAG GJORT SJLÄV)


Här är lite redigerade bilder..
Har bara testat att mixtra med dem.
De har inget gemensamt, dvs. (förutom att det råkade vara 2 pers på varje bild).


Sandra & Fredrik. (Mina syskon)



Sanna & Matilda.


Judit & Mireje. (Spanjorer)

Kommentarer
Postat av: sanna,

SÅ JÄÄVLA SNYGGT EMELIE!!

2009-03-10 @ 00:10:28
URL: http://s910618.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0