well well

Gud vad jobbigt allt blev nu. Jag vet inte riktigt hur jag ska få till designen eftersom rubrikerna inte ser lika dana ut när ni tittar på dem, som när jag gör det. Jag har kollat på de tre datorerna vi har här hemma och då är alla rubrikerna vita och stora, men på både sannas och johannas är den första vit och resten svart och knappt synlig. plus att datum&tidpunkt går över texten. SKJUT MIG!

Jaja, annars är jag nöjd med min nya design.

Förhoppningsvis ska jag börja fota mer nu också. Känns som om jag aldrig lägger in något nytt utan bara massa gamla bilder.

Jag har lösnaglar, riktigt jobbigt att skriva på tagentbordet. Dock har det förbättrats avsevärt om man jämför med igår.

Lite viktig information: Nu ska jag äta köttfärssås och spagetti och sen är det fotbollsträning. Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0