bad romance

Chaaa chaa bloggen!
Ida har ja bara softat i sängen me lite fruktsallad o så. Ingen skola för mej ida. D blir d ente imorrron heller för vi ska bara ut i skogen och leka, palla d lixom ! ! ! Så fucking onödigt att leka ute, ja vill fan ente skita ner mina kläder.... asså lixom hallå ?!?!?!

Total flipp.

Nej, jag var inte seriös precis. Men innehållet i ovanstående text är väl relativt trovärdigt. Jag hade egentligen velat hänga med och leka i skogen, man tar alla chanser för att få visa barnet inom sig, ni vet, men tyvärr så har en annan en fin tandläkartid klockan 11.15 imorgon, så hinner varken ta mig till skolan före eller efteråt. Ganska skönt ändå, med närmre eftertanke.

Har ni hört låten "Bad Romance - Lady Gaga". Jag vet inte vad jag ska tycka om den riktigt. Hyfsad, men den saknar lite klös? Den når ju inte riktigt upp till hennes föregående smashhits om man säger så, höhö. Det som är göttigt med den låten är att det låter som de mixat in Warp 1.9 i bakgrunden, det är nice det. 


Idag hyllar vi:
My Hero - Foo Fighters
My escape - Sonic Syndicate
Dansa med vapen - Maskinen
Animal - Miike Snow
Flux - Bloc Party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0