Don't stop, make it pop. DJ, blow my speakers up

Blöggi. Zup?

I-landsproblemet for today är att jag inte längre äger varken iPod eller minneskort i mobilen. Jag är i desperat skick och om någon, mot förmodan, läser den här bloggen och samtidigt sitter inne på ett minneskort för nyare Sony Ericsson-telefoner för mycket får ni gärna höra av er. Annars får jag åtgärda problemet själv. Snarast!

Jag hade något annat på hjärtat då jag beslutade mig för att skriva ett inlägg idag, frågan är Vad? just nu. Jag har verkligen inte minsta aning. Hmm... Jaja. Stör mig iallafall asmycket på att Gossip Girl's nya avsnitt in kom ut idag.

Längtar till Hawaii, bale..... JA! Där kom jag på vad jag skulle skriva om. BALEN! Idag fick vi papper om att en handpenning angående balen ska lämnas in i Januari. Man ska alltså ha en baldate innan dess om man ska gå med någon. Jaha, vad kul för mig, som inte har den blekaste över vem som skulle kunna tänkas gå med mig den här festligheten. Någon frivillig därute? 

I värsta fall får jag väl hasa mig till Emily & Idas speed dating. Haha. 

Btw, någon som är sugen på att se 2012 på bio i helgen?

Hyllar:
TiK ToK - Ke$ha
Whatcha Say - Jason Derulo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0