I'm a punkrocker, yes I am.

Läget idag?

Drog precis en lina för mycket och började träna på mitt eget rum. Jag är så jävla pepp på att träna.... FAN ALLTSÅ. Du har inte 1200 kr att dela ut, så att hälso blir verklighet även för mig? Har inte råd för tillfället, så jävla mycket som händer och mina pengar räcker inte till. JOBB ATT DELA UT, NÅGON?

Nästa fråga jag tänker diskutera är hela den här hysterin om svininfluensan och vaccinering och skit. Jaja, visst, man kan dö. Det har dock inte skett ett dödsfall om influensan inte har varit kombinerad med annan sjukdom. Har jag någon annan sjukdom? Nej. Jag är frisk, och jag tänker inte ta den jävla sprutan, om det så blir min död. Och ja, jag är jävligt självisk, för jag kan bli sjuk och sedan bli frisk igen, men sen dör kanske någon annan på grund av att de blev smittade av mig, det enda negativa med det hela. Men, för att vara completley honest här så tror jag hela grejen är överhajpad och att folk har gått och förstorat upp det hela. Jag förblir ovaccinerad, dels för att jag aldrig kommer ta en spruta frivilligt, jag hatar sprutor. Det kan ni tacka vår kära tandläkare i Kågeröd för, galet vidrig kille.

På tal om tandläkare - jag hatar att gå till tandläkaren och ni som är insatta i mitt liv vet att jag besökte Mr. Dentist idag. Fyfan.. fyfan. (Nej, inga hål, men allt gör ju så jävla ont, fan alltså).

Har hittat en perfekt outfit till på Fridas fest också. I'm a punkrocker, yes I am.

PÖSS


Kommentarer
Postat av: emily

Jag håller med om skiten.

Jag ska inte heller ta sprutan.

2009-11-04 @ 23:08:29
URL: http://emilyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0