Pump it harder

Jag går från och med idag bara 4 dagar i skolan per vecka. Japp, jag är ledig på fredagar från och med nu. ÄR DET GÖTT ELLER? Behöver jag ens svara? Nä.

Vill spruta in bläck i min handled också. "Everlasting Moments" ska där så fint stå. Det kommer, det kommer. Funderade på att pierca en smiley, men det kanske blir för drastiskt..

Det nalkas 18-årsfest för Frida på fredag och jag ska äntligen få min sminkning på Make Up Store gjord, yey!

Btw, intressant.. 4 personer avslöjade sina identiteter igår, runt 20 personer gjorde inte det. Fan vad ni är tråkiga. Jaja, what to do. Be boring.

Hyllning:
Pump it harder - Black eyed peas
Shots - LMFAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0