random

Jävlar vad många som hade varit inne på min blogg igår. Besöksrekord ftw! För att hålla det kvar måste jag väl köra en uppdatering eller två även idag. Undrar vad dagens ämne blir? Jag har inget att lätta hjärtat med direkt. Det är helg och saker och ting kan inte bli bätter. Mest med tanke på att jag kan sova hur länge jag vill imorgon. Det förgyller hela den här kvällen. Paradise Hotel och Mammas pojkar är också med på ett hörn. Där kom det förresten, beviset på att jag är besatt av Paradise, allt med tanke på att detta är tredje inlägget jag tar upp programmet i. Herregud, jag har inget liv.

Så. Nu har jag producerat ett inlägg idag också. Nöjda?

Helg. Vet ni hur mycke jag älskar helg?
Skitmycket.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vet du hur mycket jag älskar att umgås med dig?

Och så umgås vi inte? VAAAAAAAAA!! </3

2009-11-19 @ 22:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0