russian roulette




Jag ska faktiskt bara skriva något här innan jag går och lägger mig. En annan måste ju faktiskt börja skärpa sig med antalet timmars sömn hon får per natt nu. Det har märkts att det var ett jävla drag förra veckan. Har somnat på ett antal olämpliga ställen redan och alla blir inte så jävla glada av detta. Whatever.

Klockan åtta såg jag veckans avsnitt av Gossip Girl. Jag följer det från USA, så är väl lite före er här hemma, om ni inte håller min takt dvs. Iallafall tänkte jag att ja, då ser jag GG nu, sen blir det Paradise Hotel sen.. Gick upp kvart i 10 och la mig till ro i soffan, beredd för att se denna absolut mest sevärda dramaserie MEN till min besvikelse gick den inte idag. Jaha, då var den kvällen förstörd. Där hade jag längtat. I onödan. Kul.

Imorgon blir det bowling och skrillor ftw. Kommer äga sönder er allihop. Sålänge jag inte somnar såklart.. (för det är inte helt omöjligt, tyvärr).

På fredag blir det NEW MOON. I'm in love.
Fest hos Anderberg på lördag, pöss.
Hade inte bangat helg nu.


HYLLAR:
Russian Roulette - Rihanna
Morning after Dark - Timbaland ft. Soshy
Baby by Me - 50 cent ft. Ne-yo


Kommentarer
Postat av: frida

wiie, jag ska kolla på new moon imorgon! :D

och älska morning after dark!

2009-11-18 @ 07:19:42
URL: http://fridooo.blogg.se/
Postat av: fisen -ANDERBERG

LÖRDAG!LÖRDAG!

2009-11-18 @ 09:08:28
URL: http://flippergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0