strejk

Tja blöggi. Jag är en strejker idag. Strejkar sönder på turismuppgiften. Den är så jävla bull. Fattar ingenting och jag tänker ta tag i den en dag då jag känner att det är tid för det. Inte idag dvs.

Jag tog mig friheten och slutade klockan 11 tidigare. Var hemma halv två eftersom jag och Hanna beslutade oss för att luncha på china box. Naaajz. Väl hemma somnade jag i min säng. Tröttheten övervinner allt. Vaknade halv 5 väl i tid för middag. Åt. Satte mig här. End of story. Mitt liv är så varierande.

Idag, mina damer och herrar, är det Paradise Hotel, min livsunderhållning sen i söndags. Fint. 3 timmar kvar.

Jag vill gå en barutbildning så fort jag slutar gymnasiet. Vi får ju en liten av skolan i maj men jag vill ha något ännu mer grundläggande. Grabbarna Grus i Ayia Napa lockar något fruktansvärt. Men sen kryssningen är ju Rhodos målet för den här sommaren. Får väl se om de har något att erbjuda. En barutbildning ska jag iallafall ha.

Årsplanering 2010
Januari - fokus skolan
Februari - fokus skolan + eventuellt Rättvik
Mars - HAWAII
April - fokus skolan + fest
Maj - fokus skolan + fest, fest, bal, fest
Juni - STUDENTEN + fest, fest, barutbildning dirr
Juli - Bartender utomlands
Augusti - Bartender utomlands
September - får vi se
Oktober - öppen för förslag
November - Säsongar som skidlärare
December - Säsongar som skidlärare


Du kanske lyssnar, men har du hört?
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0