sunday bloody sunday

Söndag. Det finns inget mer deprimerande än söndagar. Särskilt inte denna söndagen eftersom det är sista dagen på höstlovet. Jaja, jag överlever. Skolan kommer vara igång en vecka sen drar Tur3 till Berlin, sen hinner jag och Emelie knappt komma hem därifrån förän vi drar på nästa äventyr - STOCKHOLM OCH KRYSSNING. Ja, ni vet väl säkert redan om det, jag har tjatat om det hur länge som helst.

Igår fick vi officiellt klartecken. JAG OCH EMELIE SKA TILL HAWAII. En månad. Glädjerus.

Jag ska försöka komma igång med min fotande igen. Kan känna att jag saknar det lite.

Annars då? Livet är gött, halloween är förbi och jag slapp klä ut mig alldeles för groteskt. Det är bra. Har mina problem, men vem fan lever helt problemfritt? Ingen. Det är dags att styra upp skiten och göra smartare val nu, vi ses någon gång.

FAN ATT DET SKA KOSTA TYP 10.000 FÖR ATT FÅ SPELA LITE SIMS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0