att störa sig på folk


Idag pratade jag lite med en vän om att störa sig på folk och jag sa att det skulle komma upp i min blogg - här kommer det.

Jag blir ofta irriterad på folk av helt sjuka anledningar - det kan vara om en person är för glad för ofta, för gnällig, för snäll eller bara allmänt för dum i huvudet. När jag hittar nåt litet irriterande hos en person stör jag mig oftast inte bara på det som är irriterande utan på hela personen och på vad allt personen gör och säger. ALLT! När detta händer är jag sååå övertygad om att det är JAG som har rätt verderingar och tankar kring detta så att jag glömmer att se det från två håll. Personen jag stör mig på kanske inte tycker att jag beter mig som man ska i alla sammanhang? Varför är det alltid jag som har de rätta åsikterna? Vem fan bestämmer vad som är rätt?


Ni som är inne här och läser, om ni känner mig eller vet vem jag är. Hur upplever ni mig som person? Det hade varit jävligt kul att veta - positivt som negativt. KOMMENTERA NU!

Kommentarer
Postat av: frida

du har så jävla rätt om det att störa sig på folk, vilket är helt sjuukt egentligen om man tänker efter!



och jag tycker verkligen att det är skitsvårt att säga hur jag upplever folk. men jag eftersom jag träffar dig nästan varje dag så upplever jag dig som en person som inte säger så mycket emot förrän det verkligen behövs. du är inte alltid den i klassen som ska ha en åsikt om allting - men när det sen kommer till en sak så säger du bra saker. ja, som sagt är jag asdålig på att 'utvärdera' folk och detta kanske var ett konstigt svar. men det var vad jag kunde komma på nu på kvällskvisten! :)

2009-10-13 @ 23:47:16
URL: http://fridooo.blogg.se/
Postat av: emily

Intressant tanke. Har slagit mig också..



Det positiva med dig är att det är lätt för dig att ta till dig nya saker. Lyssnar på alla sidor för att få ett klart perspektiv innan du bestämmer dig för vad som är rätt. Sen är du skitgo på alla sätt och vis förutom dina tendenser till att hacka på dig själv. Jag hatar det. Du är skitfin, och du är helt jävla great - men du måste stå för dig mer. Annars ingenting negativt direkt. Men det är som du sa till mig en gång: "Nu ser jag bara all kärlek jag har till dig, fast jag vet en annan dag då jag kan hitta skitmycket att störa mig på".



Det är lättare att hitta grejer man inte gillar med någon, när man är negativt inställd till personen. Sjukt egentligen..

2009-10-13 @ 23:58:12
URL: http://emilyyy.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Ja, Rätt gissat! Hoppas du är den glade som blir länkad senare ikväll. Allt bra med dig? Haft en bra dag?

2009-10-14 @ 18:30:35
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja min dag har varit riktigt mysig. Va gör du nu då?

2009-10-14 @ 22:16:23
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Elin

jag håller med emily med att du ofta säger att du inte är lika snygg som "alla oss andra". Håller med, du är fin emelie. Men för att det ska synas utåt ännu mer måste du tycka det själv!

2009-10-15 @ 15:00:43
URL: http://flippergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0