let's unwrite these pages ...


... and replace them with our own words.

Helgen har varit jättebra. Då menar jag verkligen i toppklass.

Fredagen började bra på 7-tåget mot Helsingborg. Jag, Matilda, Fia, Marléne och Jessica började med bästa tänkbara humör inne på Tapas, några billiga shots blev det allt för att sedan ta bussen mot Dalhem och Fias bror, där förfesten skulle hålla hus. Väl framme var stämningen på topp och vi fortsatte vårt alkoholintag (jag var ganska dålig på det där den här kvällen, varför? GRYM FRÅGA, men jag hade kul ändå!) Iallafall, runt halv 12 begav vi oss in mot knutpunkten och galen som Matilda är for hon av bussen en hållplats för tidigt utan att ge en minsta vink till oss andra. Jaha, där såg vi henne susa förbi utanför rutan och alla som var med vid detta tillfälllet kan intyga att det var något av det roligaste. HAHAHA! Anyway, efter 45 minuter innte på Stinzen stack vi sedan till målet för kvällen - Tivoli. Jag hade aldrig varit där innan (har bara varit 18 i 2 veckor), men det var helt okej. Kvällen slutade klockan 4 i min säng - jag sov jäkligt gott den natten kan jag säga.

Vaknar 12.02 på lördagen och började redan då förbereda mig inför ännu en kväll med festligheter. Utan aningar om när, var och hur jag skulle ta mig in till Lund där dagens tillställningar skulle hålla hus får jag ett sms av Emily och vi bestämmer oss för att ses innan ett tag. Träffar Emily och Ida i Lund runt 7 och tar en buss mot Yasmine halv 8. Det var meningen att jag skulle ta 12-tåget hem igår, men nä, så slutade det inte riktigt. Yasmines 18årsfest var jätterolig och bjöd på god thaimat och massa dans. Peppen slutade inte och folket föreslog att vi skulle dra ut efteråt och jaaaa, givetvis skulle vi dra ut! Anna föreslog att jag kunde sova hemma hos henne och så blev det. Det blev en nice kväll inne på Karlssons/Babe, eller vad tusan det heter, som förövrigt är en av de bästa klubbarna jag varit på. Grymt härlig! (Ja, jag har varit 18 i 2 veckor och bara varit på 3 klubbar av Sveriges utbud än så länge MEN jag har spenderat rätt mycket tid utomlands så jag vet vad jag snackar om ändå.)

Tack för helgen och extra tack till Yasmine!

Så, varsågod, ikväll blev det ett äkta "marsvinsbloggsinlägg" som jag och Emily en gång brukade kalla det.

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0